De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Ontwikkeling van een marketingstrategie voor People & Payment

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Ontwikkeling van een marketingstrategie voor People & Payment

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

De hoofdvraag van dit onderzoek luidt:
“Welke marketingstrategie met betrekking tot de nieuwe verzekeringstak van People & Payment moet er gevoerd worden om per eind 2022 een unieke propositie van arbodienstverlening, HR- en salarisadministratie en verzuimverzekeringen aan te bieden aan haar klanten?”
Om goed antwoord te kunnen geven op deze hoofdvraag zijn drie deelvragen opgesteld,
De eerste luidt: ‘Hoe ziet de externe omgeving van People & Payment eruit?’;
De tweede luidt: ‘Hoe ziet de interne marketingpositie van People & Payment eruit?’;
De derde luidt: ‘Hoe kijkt de klant naar de huidige dienstverlening van People & Payment?’

OrganisatieHanzehogeschool Groningen
OpleidingBedrijfskunde
AfdelingInstituut voor Bedrijfskunde
PartnerPeople & Payment te Berkel en Rodenrijs
Datum2022-09
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk