De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Developing a new pr strategy for the Balve Optimum International with regard to the Dutch and Belgian market

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Developing a new pr strategy for the Balve Optimum International with regard to the Dutch and Belgian market

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

The report is designed to deliver a strategy for the international equitation tournament Balve Optimum International with regard to the Dutch and Belgian markets. In order to promote the event successfully on an international basis, literature has been analysed to derive assessment criteria which were applied to real-life examples, these are two main competitors of the Balve Optimum Internation-al. The confrontation of the assessment criteria with the competitors yielded the advice for the Balve Optimum International.

OrganisatieHanzehogeschool Groningen
OpleidingInternational Communication
AfdelingInstituut voor Communicatie & Media [tot 20 oktober 2017]
Instituut voor Communicatie, Media & IT [vanaf 20 oktober 2017 - ...]
Jaar2016
TypeBachelor
TaalEngels

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk