De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

De beste werkgever van Nederland

Adviesrapport ten behoeve van de arbeidscommunicatie van de Hanzehogeschool Groningen

Rechten: Alle rechten voorbehouden

De beste werkgever van Nederland

Adviesrapport ten behoeve van de arbeidscommunicatie van de Hanzehogeschool Groningen

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

De Hanzehogeschool wil meer gaan investeren in arbeidscommunicatie. Een van de manieren waarop arbeidscommunicatie ingezet kan worden, is deelname aan werkgeverswedstrijden. Dit resulteert in een ranglijst met organisaties die beoordeeld zijn op het gebied van goed werkgeverschap door een onderzoeksteam. De Hanzehogeschool Groningen wil eigenlijk meedoen als het echt meerwaarde heeft. Onder meerwaarde verstaat de organisatie PR-mogelijkheden en daaruit voortvloeiend eventueel een verhoogd aantal sollicitaties. Dit laatste is zeer relevant, omdat in de nabije toekomst steeds meer 65-plussers uit zullen stromen.
De hoofdvraag van dit onderzoek is dan ook:
Wat is op het gebied van arbeidscommunicatie en het creëren van een merknaam de mogelijke meerwaarde van deelname aan een werkgeverswedstrijd en welke werkgeverswedstrijd sluit het beste aan bij het beleid van de Hanzehogeschool Groningen?

Toon meer
OrganisatieHanzehogeschool Groningen
OpleidingCommunicatie
AfdelingInstituut voor Communicatie & Media
Jaar2011
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk