De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Developing a B2B promotion strategy for entering the US smart card market

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Developing a B2B promotion strategy for entering the US smart card market

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

The goal of the research project is to make recommendations to X-Infotech for developing a B2B promotion strategy in order to create strong brand positioning and partnership opportunities among card processing and personalisation companies in the United States. X-Infotech is a company located in Latvia, where the management decided to expand the business further and thus wants to plan an effective strategy for such reason.

OrganisatieHanzehogeschool Groningen
OpleidingInternational Communication
AfdelingInstituut voor Communicatie & Media [tot 20 oktober 2017]
Instituut voor Communicatie, Media & IT [vanaf 20 oktober 2017 - ...]
Jaar2016
TypeBachelor
TaalEngels

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk