It takes two to tango
Adviesrapport marketingcommunicatie “Partner in Beleid”Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
It takes two to tango
Adviesrapport marketingcommunicatie “Partner in Beleid”Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Hoe kan communicatie een bijdrage leveren aan het zo optimaal mogelijk invullen van de rol als ‘Partner in Beleid’ in de samenwerking tussen DGETM en Agentschap Telecom

Organisatie | Hanzehogeschool Groningen |
Opleiding | Communicatie |
Afdeling | Instituut voor Communicatie & Media |
Jaar | 2011 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |