Je zelf op het spel zetten
Een alternatieve kritiek der digitaliseringWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Je zelf op het spel zetten
Een alternatieve kritiek der digitaliseringWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Dit onderzoek beschrijft de ontwikkeling van een alternatief model van culturele evolutie die de nadruk verlegt van het Wat naar het Hoe. Daarin worden drie fundamentele vormen van kunstmatige cognitie onderscheiden: The Body, the Book and the Button.
Samenvatting ook in het engels
Organisatie | Hanzehogeschool Groningen |
Opleiding | Master Kunsteducatie (Joint Degree opleiding) |
Afdeling | Academie Minerva - Beeldende Kunst en Vormgeving |
Jaar | 2016 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |