GUIDE050: hét steunpunt voor student en starter in regio 050 : adviesrapportage over de branding en ontwikkeling van de GUIDE050
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
GUIDE050: hét steunpunt voor student en starter in regio 050 : adviesrapportage over de branding en ontwikkeling van de GUIDE050
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Het doel van het onderzoek is het doen van aanbevelingen aan de directeur van de CUBE050 over de bepaling van de basis van de mentale en visuele merkidentiteit voor de GUIDE050, het dan invullen van de merkwijzer en zo het in kaart krijgen van de wensen van de kennisintensieve startende ondernemers in Groningen 2010. Dit doel wordt bereikt door het voorbereiden van de theorie van Brand Design en deze toe te passen aan de vragenlijsten in het kwalitatieve onderzoek zodat daarna de wensen van de kennisintensieve startende ondernemers met de voorgestelde huidige trends in ontwikkeling van producten van de trendwatchers met elkaar vergeleken en geanalyseerd kunnen worden

Organisatie | Hanzehogeschool Groningen |
Opleiding | Communicatiesystemen |
Instituut | Instituut voor Communicatie & Media |
Jaar | 2011 |
Type | Bachelorscriptie |
Taal | Nederlands |