De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Zorg om te beleven

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Zorg om te beleven

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Om in de toekomstige vraag naar zorg te voorzien is personeelsvoorziening noodzakelijk. Daarbij is het essentieel om als organisatie onderscheidend te zijn. De vraag van Zorggroep Groningen was te kijken naar de arbeidsmarktcommunicatie gericht op de doelgroep jongeren. Hieruit is de aanleiding voor het onderzoek ontstaan, met onderstaande centrale vraagstelling:
Wat kan Zorggroep Groningen in haar arbeidsmarktcommunicatie verbeteren om meer jonge potentiële werknemers te interesseren en zich te profileren als aantrekkelijke werkgever?

OrganisatieHanzehogeschool Groningen
OpleidingCommunicatie
InstituutInstituut voor Communicatie & Media
Gepubliceerd in
Jaar2011
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk