De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Digital placemaking for brands

hoe de verbondenheid tussen mens en merk vergroot kan worden door het gebruik van interactieve installaties op ontmoetingsplekken in de stad

Rechten:

Digital placemaking for brands

hoe de verbondenheid tussen mens en merk vergroot kan worden door het gebruik van interactieve installaties op ontmoetingsplekken in de stad

Rechten:

Samenvatting

Hoe kan verbondenheid tussen mens en merk vergroot worden door het gebruik van interactieve installaties op ontmoetingsplekken in de stad? Door de opkomst van o.a. open data, sensoren, social networks en interactieve installaties zie ik een kans om de dynamiek van de stad vast te legĀ¬gen en op een inspirerende wijze te gebruiken voor communicatie-uitingen op interactieve installaties in de stad. Wanneer technologie betekenisvol wordt ingezet, zal het niet als storend worden ervaren en wordt de relatie tussen mens en een merk versterkt.

OrganisatieHogeschool Rotterdam
OpleidingCommunication & Multimedia Design
InstituutCMI
Jaar2011
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 27 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk