De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Conversie optimalisatie - online rendement verhogen

Rechten:

Conversie optimalisatie - online rendement verhogen

Rechten:

Samenvatting

In de scriptie wordt onderzocht hoe men een goede beleving kan creëren. We zien dat consumenten niet alleen willen betalen voor een bepaald product maar ook voor de beleving en ervaring er om heen willen beleven. Belevenissen/ervaringen verschillen per individuen en kunnen door iedereen weer anders worden ervaren. Probleemstelling: In welke mate hebben de gebruikerservaring en vertrouwen invloed op de conversie van een geoptimaliseerd bestel proces?

OrganisatieHogeschool Rotterdam
OpleidingCommunication & Multimedia Design
InstituutCMI
Gepubliceerd in
Jaar2010
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk