Bestemming onbekend
een zoektocht naar de functie van nieuwe media in de promotie van het TodaysArt festivalWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Bestemming onbekend
een zoektocht naar de functie van nieuwe media in de promotie van het TodaysArt festivalWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Over het gebruik van nieuwe media in de communicatie over het TodaysArt festival. De doelstelling bij dit onderzoek luidt: “Voor 4 juni 2010 inzicht krijgen in de ontwikkelingen van nieuwe media en het gedrag van de gebruikers, om de communicatie vanuit The Generator over TodaysArt te optimaliseren.”

Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Opleiding | Communicatie |
Instituut | CMI |
Jaar | 2010 |
Type | Bachelorscriptie |
Taal | Nederlands |