Getting everyone on the same page
improvement of the communication strategy in order to contribute to the portfolio goalsWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Getting everyone on the same page
improvement of the communication strategy in order to contribute to the portfolio goalsWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
The objective of this thesis is to develop a communication strategy for portfolio Organization that will contribute to the cost reduction, shorter time-to-market and increase in the quality of the services. The other objective of this thesis is to identify several indicators, which will provide hard numbers, to monitor improvements in performance due to the improved communication strategy.
Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Opleiding | International Business & Management Studies |
Afdeling | RBS |
Partner | Rabobank Netherlands |
Datum | 2013-11-21 |
Type | Bachelor |
Taal | Engels |