Omgaan met meer-/hoogbegaafde kinderen uit de groepen 1 t/m 4 binnen de Vierambachtschool
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Omgaan met meer-/hoogbegaafde kinderen uit de groepen 1 t/m 4 binnen de Vierambachtschool
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Dit onderzoeksverslag vormt de afsluiting van een praktijkonderzoek en is geschreven in het kader van de minor 'Passend Onderwijs' aan de Hogeschool Rotterdam, locatie Museumpark. Het onderzoek heeft plaatsgevonden op de openbare basisschool de Vierambacht in Rotterdam. Binnen deze school is onderzoek gedaan naar hoe er wordt omgegaan met meer-/hoogbegaafde kinderen in de groepen 1 t/m 4 op het gebied van rekenen.
Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Opleiding | PABO |
Afdeling | IVL |
Datum | 2013-01-30 |
Type | Rapport |
Taal | Nederlands |