De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie
Rechten:

Popstart

Rechten:

Samenvatting

Het Haags Pop Centrum (HPC) is zijn educatief programma aan het veranderen om een nieuwe doelgroep aan te snijden. Dit doet het HPC, omdat het een meer betrokken doelgroep in huis wil halen dan de huidige doelgroep die vooral bestaan uit naschoolse opvang, basisschool en VMBO klassen. Het HPC wil jonge muzikanten voor hun nieuwe educatieve programma, genaamd: “HPC Popstart”, aanspreken en binnenhalen. Dit willen zij met een zo laag mogelijk budget doen en kiezen om die reden om interactieve media in te zetten om de doelgroep aan te spreken. “Hoe kan interactieve media worden ingezet om een educatief programma van een stichting af te zetten bij een jong publiek?”

OrganisatieHogeschool Rotterdam
OpleidingCommunication & Multimedia Design
InstituutCMI
Gepubliceerd in
Jaar2010
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk