De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Bindende belevenissen

Rechten:

Bindende belevenissen

Rechten:

Samenvatting

We leven nu in een tijd van de beleveniseconomie. Mensen verlangen naar interactie tussen producten of bedrijven waardoor ze iets beleven, wat ook nog eens betekenis geeft aan hun leven. Denk bijvoorbeeld aan NikeID. Op de website kunnen mensen hun eigen schoenen ontwerpen en bestellen. Vervolgens dragen zij deze en vertellen aan anderen dat zij het zelf hebben ontworpen. Met deze ontwikkeling en het feit dat binnen elk bedrijf er mensen zijn die komen en gaan, zal er in deze scriptie antwoord gezocht worden op de volgende vraag: “Hoe kunnen bedrijven haar ex-werknemers weer aan haar binden en tot ambassadeurs laten optreden doormiddel van belevenissen?”

OrganisatieHogeschool Rotterdam
OpleidingCommunication & Multimedia Design
InstituutCMI
Lectoraat
Gepubliceerd in
Jaar2010
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk