Aanbeveling "Handleiding voor jezelf" SBO de Leye
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Aanbeveling "Handleiding voor jezelf" SBO de Leye
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Een onderzoek naar een gestructureerde methode voor SBO de leye om te voorzien in de specifieke behoeften van leerlingen met (vormen van) ASS en dan met name gericht op het inzicht laten verwerven in eigen handelen en interacties met anderen.

Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Opleiding | Pedagogiek |
Instituut | ISO |
Jaar | 2009 |
Type | Bachelorscriptie |
Taal | Nederlands |