De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Conversie binnen sociale netwerken

Rechten:

Conversie binnen sociale netwerken

Rechten:

Samenvatting

Zadan is een bewezen concept en een volledig werkende online community. Zadan wil verder groeien, maar voor groei moet er worden geinnoveerd. De kansen om Zadan groter te maken door het verhogen van de conversie zijn onderzocht en beschreven in dit onderzoek. Tijdens het onderzoek is Zadan in de kern aangepakt, het concept is opgetild – door elkaar geschud - binnenstebuiten gedraaid en weer terug gezet. Daarmee heb ik een plan gemaakt voor Zadan waarmee alle mogelijke groeikansen benut worden. Het probleem van Zadan is dat het idee nu volledig werkend is gerealiseerd, maar het platform heeft meer leden nodig om te kunnen groeien. De onderzoeksvraag om dit probleem te kunnen oplossen is: Hoe kan Zadan de huidige en nieuwe Nederlandse bezoekers motiveren om meer content te creëren op Zadan?

OrganisatieHogeschool Rotterdam
OpleidingMediatechnologie
InstituutCMI
Gepubliceerd in
Jaar2011
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk