De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Het Yunomi-effect

Rechten:

Het Yunomi-effect

Rechten:

Samenvatting

Unilever Benelux heeft een platform ontwikkeld om een betere relatie met consumenten te krijgen. Door dit platform is het mogelijk om op een regelmatige basis in contact te komen met de consument. Dit platform heet Yunomi. Dit onderzoek is erop gericht om inzicht te verkrijgen in de effectiviteit van het Yunomi platform. Het wordt duidelijk of Unilever door middel van Yunomi meer consumenten loyaal krijgt naar merken als bijvoorbeeld Calve, Bertolli of Dove. Dit roept de volgende vraag op: “Zijn leden door actief gebruik van het Yunomi platform loyaler aan de merken van Unilever?” Om de loyaliteit van Yunomileden aan Unilevermerken te onderzoeken heb ik de volgende onderzoeksvraag geformuleerd: “Hoe worden consumenten, die gebruik maken van Unilever merken, loyaler aan deze merken door het gebruik van het Yunomi platform?“

OrganisatieHogeschool Rotterdam
OpleidingCommunication & Multimedia Design
InstituutCMI
Lectoraat
Gepubliceerd in
Jaar2010
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk