De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Interactieve media als tool voor een persoonlijkere aanpak bij B2B relaties

Rechten:

Interactieve media als tool voor een persoonlijkere aanpak bij B2B relaties

Rechten:

Samenvatting

In de laatste jaren maakt online marketing een grote groei mee; een eigen website is voor een bedrijf op dit moment dan ook een pre. Het grote mankement hiervan is dat deze alleen dienen als eenrichtingsverkeer en er niet voor zorgen dat er interactie ontstaat tussen de klant en het bedrijf. Dit is een gemiste kans, omdat het heel belangrijk is om een goede relatie op te bouwen met de klant of het bedrijf waarmee zaken gedaan wordt. De relatie kan door een goede strategie en met de juiste interactieve media-elementen onderhouden en versterkt worden. ‘Welke rol speelt interactieve media in het ontwikkelen van een duurzame b2b relatie, waarbij vertrouwen en authenticiteit centraal staan?’

OrganisatieHogeschool Rotterdam
OpleidingCommunication & Multimedia Design
InstituutCMI
Lectoraat
Gepubliceerd in
Jaar2010
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk