Communicatie en de toegevoegde waarde van internal audit
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Communicatie en de toegevoegde waarde van internal audit
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Onderzoek naar de wijze waarop de keuzes op het gebied van communicatie de toegevoegde waarde van Internal Audit beinvloeden volgens de stakeholders en internal auditors.

Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Opleiding | Bedrijfseconomie |
Afdeling | IFM |
Jaar | 2012 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |