De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Digitaalcasting

Rechten:

Digitaalcasting

Rechten:

Samenvatting

Out‐of‐home advertising is een vorm van adverteren waarbij de consument buitenshuis geconfronteerd wordt met reclameboodschappen. Er bestaan vele vormen van out‐of‐home advertising, enkele print voorbeelden hiervan zijn billboards, lichtmastreclame, gevelreclame en vrachtwagenreclame. Door de snelle technologische ontwikkelingen op het gebied van platte beeldschermen, vinden we heden ten dage steeds meer de digitale vorm van out‐of‐home advertising namelijk digital out‐of‐home (DOOH). Dit komt mede door de sterk gedaalde prijzen van platte schermen en de verbeteringen in het digitale infrastructuur. Digital out‐of‐home (DOOH) heeft in de laatste jaren een grote ontwikkeling meegemaakt en is in Nederland beter bekend als narrowcasting. Welke advertentiemodellen fungeren het meest optimaal voor narrowcastingsystemen?

OrganisatieHogeschool Rotterdam
OpleidingMediatechnologie
InstituutCMI
Lectoraat
Gepubliceerd in
Jaar2010
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk