De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Emotie, ontwerp en campagnes

Rechten:

Emotie, ontwerp en campagnes

Rechten:

Samenvatting

Mijn scriptie richt zich op een jongere doelgroep welke naar eigen zeggen niet open staat voor campagnes. Middels het gebruik van emoties in het ontwerp van een campagne die in een sociale omgeving (social network) gedraaid wordt wil ik respons oproepen bij deze doelgroep. Deze probleemstelling leidt tot de volgende onderzoeksvraag: Hoe kan je emotie in ontwerp gebruiken om een succesvolle social media campagne te ontwikkelen voor een doelgroep die er niet voor open staat?

OrganisatieHogeschool Rotterdam
OpleidingCommunication & Multimedia Design
InstituutCMI
Gepubliceerd in
Jaar2010
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk