Roddelen in een professionele context
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Roddelen in een professionele context
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Roddelen wordt gezien als een van de vijf mogelijke communicatie strategieën die mensen – dus ook professionals – tot hun beschikking hebben (Feddes, 2002).
De vraag die centraal staat is wat de argumenten zijn om juist roddelen als vorm van communiceren te gebruiken als professional(Waddington, 2005).
Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Opleiding | Social Work |
Afdeling | ISO |
Datum | 2011-11-01 |
Type | Workingpaper |
Taal | Nederlands |