Integratie marketing automatiseringsplatform met klantrelatiebeheer-systeem
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Integratie marketing automatiseringsplatform met klantrelatiebeheer-systeem
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Deze scriptie beschrijft een software-integratie aan de hand van vooropgestelde en onderzochte functionaliteiten. De software-integratie bestaat uit een onderzoek en een ontwikkelproces. Het onderzoek richt zich aan de ene kant op een online platform die marketing en communicatie activeiten automatiseert. Aan de andere kant richt het onderzoek zich op een online klantrelatiebeheer-systeem (CRM-systeem). Het ontwikkelproces bechrijft de integratie van het online platform met het CRM-systeem. Hierbij komen twee applicaties aan bod: een webapplicatie en een mobiele applicatie. Deze applicaties zijn bedoeld voor wereldwijd gebruik door zakelijke gebruikers.
Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Opleiding | Technische Informatica |
Afdeling | CMI |
Jaar | 2012 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |