Branding experienced places
over het aandeel van interactieve touchpoints in de dialoog tussen mens, product en organisatie en wat voor invloed dit heeft op de authentieke experience van gebiedenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Branding experienced places
over het aandeel van interactieve touchpoints in de dialoog tussen mens, product en organisatie en wat voor invloed dit heeft op de authentieke experience van gebiedenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Hoe kunnen interactieve touchpoints de authentieke merkbeleving bij place- making versterken?

Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Opleiding | Communication & Multimedia Design |
Instituut | CMI |
Jaar | 2012 |
Type | Bachelorscriptie |
Taal | Onbekend |