De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Ontwikkelen van een ticketingsysteem

Rechten:

Ontwikkelen van een ticketingsysteem

Rechten:

Samenvatting

In deze scriptie wordt het ontwerp- en ontwikkelproces van een ticketingsysteem beschreven. Een ticketingsysteem is een systeem waarin incidenten worden gemeld en afgehandeld. Het wordt ook wel een incident managementsysteem genoemd. In de toekomst moet er een mogelijkheid zijn om storingen te registreren, te doorzoeken en te rapporteren. In deze oplossingen moeten tickets van meerdere projecten beheerd kunnen worden door klant en beheerder (NCIM), met als doel het controleren en begeleiden van het proces door de projectleiders. Beveiliging en afscheiding van de verschillende projecten hebben hierbij een hoge prioriteit. In 20 weken is er een ticketingsysteem ontworpen en ontwikkeld dat de NCIM Groep in staat stelt storingen te managen m.b.v. een online webapplicatie die vanaf iedere computer met internetverbinding toegankelijk is. De klant kan zien wat de status is van de storing en eventueel feedback geven via het ticketingsysteem.

Toon meer
OrganisatieHogeschool Rotterdam
OpleidingInformatica
InstituutCMI
Lectoraat
Gepubliceerd in
Jaar2010
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk