De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Humor + actualiteit = succesvol inhaken

Open access

Humor + actualiteit = succesvol inhaken

Open access

Samenvatting

Facebook en Twitter worden gebruikt door mensen om op de hoogte te blijven van de actualiteit. Het zijn sociale media platformen die worden gekenmerkt door hun nieuwswaarde. Merken proberen aan deze behoefte te voldoen door in te springen op actuele gebeurtenissen, zoals de Amerikaanse verkiezingsuitslag, het vuurwerkverbod of de finale van de Voice of Holland. Recent onderzoek laat zien wat de effecten van inhaken op actuele gebeurtenissen zijn op het viraal gaan van sociale media posts en de waarde van de organisatie.

OrganisatieHogeschool Rotterdam
LectoraatKenniscentrum Creating 010
Gepubliceerd inswocc.nl - https://www.swocc.nl/kennisbank-item/humor-actualiteit-succesvol-inhaken/
Datum2021-01-12
TypeArtikel
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk