De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Een onderzoek naar de tevredenheid van klanten

Rechten:

Een onderzoek naar de tevredenheid van klanten

Rechten:

Samenvatting

Sinds de oprichting van het Jongerenloket Holland Rijland krijgen de trajectbegeleiders weinig terugkoppeling van de jongere. Zij weten hierdoor niet wat er mogelijk verbeterd kan worden in de begeleiding. Tot nu toe wordt de nuttigheid van de trajectbegeleiding uitgedrukt in kwantitatieve gegevens. Elk jaar wordt er een rapport gemaakt met daarin de cijfermatige resultaten van trajectbegeleiding. Door middel van terugkoppeling door de jongere, kan mogelijk de dienstverlening door het Jongerenloket verbeterd worden. Hierdoor kan het Jongerenloket zich versterken en profileren als professionele organisatie in plaats van een projectgroep.

OrganisatieHogeschool Rotterdam
OpleidingPedagogiek
InstituutISO
Lectoraat
Gepubliceerd in
Jaar2011
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk