Literatuurstudie over Makersplaatsen bij bibliotheken en hun (mogelijke) rol bij de ontwikkeling van 21e eeuwse vaardigheden bij basisschoolleerlingen
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Literatuurstudie over Makersplaatsen bij bibliotheken en hun (mogelijke) rol bij de ontwikkeling van 21e eeuwse vaardigheden bij basisschoolleerlingen
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Literatuurstudie over Makersplaatsen bij bibliotheken en hun (mogelijke) rol bij de ontwikkeling van 21e eeuwse vaardigheden bij basisschoolleerlingen.
Uitgevoerd ten bate van het KIEM-onderzoek ‘Roadmap ontwikkeling van 21e eeuwse vaardigheden van basisschoolleerlingen van Makersplaatsen bij bibliotheken’ van kenniscentrum Creating 010 van Hogeschool Rotterdam, in samenwerking met de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen en de Koninklijke Bibliotheek.
Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Lectoraat | Kenniscentrum Creating 010 |
Datum | 2018-08-31 |
Type | Workingpaper |
Taal | Nederlands |