Aansluiten bij het meerbegaafde kind - thuis en op school
onderdeel van complementair onderzoek naar plusleerlingen op OBS de Wilgenstam met de dynamische driehoek als uitgangspuntWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Aansluiten bij het meerbegaafde kind - thuis en op school
onderdeel van complementair onderzoek naar plusleerlingen op OBS de Wilgenstam met de dynamische driehoek als uitgangspuntWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Onderzoeksvraag: In hoeverre voldoet OBS de Wilgenstam, door inzet van de plusklas, aan de pedagogische en didactische behoeften van kinderen die voorlopen in hun intellectuele ontwikkeling en in hoeverre sluit dit volgens de betrokken ouders aan op hun ondersteuningsbehoeften en de behoeften van hun kinderen?
Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Opleiding | Pedagogiek |
Afdeling | ISO |
Jaar | 2014 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |