Grensverleggend leren
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Grensverleggend leren
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Rond het begin van de 21e eeuw ontwikkelt zich de zogenaamde kennissamenleving. Een samenleving waarin ontwikkelingen zo snel plaatsvinden, dat er niet langer sprake is van een vastomlijnde en stabiele context, maar van een grotere dynamiek die dwingt tot permanente alertheid van alle betrokkenen. Dit komt niet alleen tot uiting in het feit dat bijvoorbeeld menselijk handelen kan worden vervangen door technische oplossingen. Er zijn ook nieuwe en andere competenties nodig, zoals inzet van andere oplossings- en begeleidingsstrategieën, open staan voor innovatie en samenwerking met andere disciplines.
Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Lectoraat | Kenniscentrum Talentontwikkeling |
Datum | 2018-11-28 |
Type | Proefschrift |
Taal | Nederlands |