Enviu Office 2.0
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Enviu Office 2.0
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Hoe kan Enviu haar merk vertalen naar een duurzaam interieur, en deze verrijken met multimediale technieken? Enviu groeit, en heeft een aantal nieuwe bedrijfsstrategieën in de planning staan. Daarmee trekken zij ook steeds meer grote partners aan. Zij zijn nu gevestigd in een relatief klein pand, maar steeds meer mensen maken gebruik van werkplekken die zij hebben. Het interieur is verouderd en er moet efficiënter met de ruimte om worden gegaan. Ook is het belangrijk dat het interieur, Enviu als bedrijf profileert, door de merkwaardes naar voren te brengen. En nog misschien wel het aller belangrijk¬ste, het moet zo duurzaam mogelijk!

Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Opleiding | Communication & Multimedia Design |
Instituut | CMI |
Jaar | 2011 |
Type | Bachelorscriptie |
Taal | Nederlands |