De tweets van het moment
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
De tweets van het moment
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In maar liefst één op de vijf merkberichten op social media spelen bedrijven in op de actualiteit. Ze liften op die manier mooi mee op de aandacht die nieuwswaardige momenten genereren. Inhakers zijn dus belangrijke dragers van branded content. Maar in hoeverre is inhaken op social media een effectieve strategie in de strijd om de aandacht van de consument?
Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Lectoraat | Kenniscentrum Creating 010 |
Gepubliceerd in | MARKETING RENDEMENT 3-2019 Marketing Rendement Vol. 2019, Uitgave: 3, Pagina's: 7-8 |
Datum | 2019-03-01 |
Type | Artikel |
Taal | Nederlands |