De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Een visie op klanttevredenheid

Rechten:

Een visie op klanttevredenheid

Rechten:

Samenvatting

De organisatie Skyne is een branding en design bureau gevestigd in Dubai. De organisatie ervaart dat de verwachtingen van de klanten lager zijn dan de ervaringen van de klanten. De organisatie heeft niet helder wat de verwachtingen en ervaringen zijn van het eindproduct en op het gebied van de online en offline communicatie. Opdrachtnemer Roos Riedeman heeft uitgezocht of dit ook daadwerkelijk zo is en hoe de organisatie dit probleem kan oplossen. De probleemstelling die hiervoor is geformuleerd luidt als volgt: ‘Hoe kan Skyne zijn offline en online communicatiemiddelen inzetten zodat de verwachte en ervaren kwaliteit meer op elkaar aansluiten?’

OrganisatieHogeschool Leiden
OpleidingCommunicatie
InstituutFaculteit M&B
PartnersSkyne
Datum2018-08-13
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 27 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk