De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Bereiken en interesseren van potentiële medewerkers

Op welke wijze kan Organisatie X potentiële medewerkers Organisatie X bereiken en interesseren voor een dienstverband bij Organisatie X als Medewerker Organisatie X op korte en middellange termijn?

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Bereiken en interesseren van potentiële medewerkers

Op welke wijze kan Organisatie X potentiële medewerkers Organisatie X bereiken en interesseren voor een dienstverband bij Organisatie X als Medewerker Organisatie X op korte en middellange termijn?

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Organisatie X heeft te weinig geschikte kandidaten om haar recruitment doelstellingen te behalen. Dit onderzoek leidt tot inzichten hoe organisatie X op korte- en middellange termijn medewerkers kan bereiken en interesseren. Hiervoor zijn diverse onderwerpen aan bod gekomen, zoals: arbeidsmarktcommunicatie, employer branding en recruitment. Door in- en extern onderzoek is onderzocht welke strategie organisatie X het beste kan uitzetten om het gewenste aantal nieuwe medewerkers aan te trekken.

OrganisatieHogeschool Leiden
OpleidingHuman Resource Management
AfdelingFaculteit M&B
Datum2015-05-22
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk