De invloed van overtuigingsprincipes op de aankoopintentie van verzekering X
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
De invloed van overtuigingsprincipes op de aankoopintentie van verzekering X
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
De inkomsten van bedrijf X dalen. Slechts 19% van de zzp’ers heeft verzekering X en de vraag blijft krimpen door de vergrijzing. Daarom luidt de probleemstelling: Hoe kan bedrijf X de doelgroep overtuigen tot de intentie verzekering X aan te schaffen? Met het doel: inzicht krijgen in welke overtuigingsprincipes leiden tot een aankoopintentie van verzekering X bij de doelgroep, teneinde een communicatieadvies te geven aan bedrijf X. De doelgroep van het onderzoek betreft zzp’ers: zonder verzekering X, werkzaam in de zakelijke dienstverlening en tussen de 19 en 51 jaar.
Organisatie | Hogeschool Leiden |
Opleiding | Communicatie |
Afdeling | Faculteit M&B |
Datum | 2019-06-03 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |