Spel en depressie bij jonge kinderen
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Spel en depressie bij jonge kinderen
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Dit artikel beschrijft een deel van het onderzoek spel en depressie bij jonge kinderen.
Organisatie | Hogeschool Leiden |
Afdeling | Faculteit Educatie |
Lectoraat | Passend Onderwijs/Inclusive Education |
Gepubliceerd in | Spelenderwijs NVVS, Amsterdam, Vol. 20, Uitgave: juni, Pagina's: 16-20 |
Jaar | 2015 |
Type | Artikel |
Taal | Nederlands |