Docenten roepen probleemgedrag op?
Een assessment van de invloed van docenten op de GSRWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Docenten roepen probleemgedrag op?
Een assessment van de invloed van docenten op de GSRWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Het komt in de media steeds meer naar voren dat middelbare scholen veranderingen merken in het gedrag van leerlingen als gevolg van de lockdown in 2021-2022 (Trouw, 2021; NOS, 2022). Ook de docenten van de GSR in Rotterdam ervaren meer probleemgedrag bij leerlingen sinds de lockdown. In opdracht van de GSR zijn instrumenten ingezet om te beoordelen op welke manier het gedrag van leerlingen wordt beïnvloed.
Organisatie | Hogeschool Leiden |
Opleiding | Toegepaste Psychologie |
Afdeling | Faculteit SW/TP |
Partner | GSR (Rotterdam) |
Datum | 2022-08-06 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |