De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Alleen kan je niks en met zijn allen kan je alles

Een samenwerkingsonderzoek vanuit een culturele invalshoek

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Alleen kan je niks en met zijn allen kan je alles

Een samenwerkingsonderzoek vanuit een culturele invalshoek

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Deze scriptie richt zich op de interculturele samenwerking binnen het marketingteam van BEDRIJF. De marketingafdeling van BEDRIJF Nederland is samengevoegd met België, Duitsland en Oostenrijk. Op dit moment geven de medewerkers aan dat de organisatie moet werken aan samenwerking in verschillende surveys. Ook zijn er veel medewerkers weggegaan de afgelopen vijf jaar. De centrale vraag van dit onderzoek is: hoe kan BEDRIJF de interculturele samenwerking tussen de vier landen van het marketingteam verbeteren? De doelstelling van het onderzoek is inzicht te geven in de culturele verschillen teneinde een advies te geven hoe de samenwerking kan verbeteren. De doelgroep van het onderzoek betreft het marketingteam uit alle vier de landen. Taal en afstand zijn voor het onderzoek een beperking.

OrganisatieHogeschool Leiden
OpleidingCommunicatie
AfdelingFaculteit M&B
Datum2019-06-03
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk