Tijd voor goed ontbijt
Onderzoek naar het verhogen van het conversiepercentage van ontbijtgranenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Tijd voor goed ontbijt
Onderzoek naar het verhogen van het conversiepercentage van ontbijtgranenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In opdracht van Oot Granola wordt onderzoek uitgevoerd naar de beweegredenen van proefpakketklanten om geen abonnement te nemen. Dit zal worden uitgewerkt in een rapport met als doel, een advies om de conversie onder proefpakket klanten te verhogen. Vanuit deze doelstelling is de volgende probleemstelling geformuleerd: Welke aspecten vinden potentiële klanten van Oot belangrijk wanneer het gaat over het converteren van een proefpakket naar een normaal abonnement. Gegeven deze problematiek wordt in dit onderzoek ingezoomd op de groep die eerst een proefabonnement heeft afgesloten. Deze groep zou na het proefabonnement moeten converteren naar een abonnement maar doet dit nog niet.

Organisatie | Hogeschool Leiden |
Opleiding | Commerciële Economie |
Afdeling | Faculteit M&B |
Partners | Oot Granola B.V. |
Datum | 2018-08-20 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |