De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Tijd voor goed ontbijt

Onderzoek naar het verhogen van het conversiepercentage van ontbijtgranen

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Tijd voor goed ontbijt

Onderzoek naar het verhogen van het conversiepercentage van ontbijtgranen

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

In opdracht van Oot Granola wordt onderzoek uitgevoerd naar de beweegredenen van proefpakketklanten om geen abonnement te nemen. Dit zal worden uitgewerkt in een rapport met als doel, een advies om de conversie onder proefpakket klanten te verhogen. Vanuit deze doelstelling is de volgende probleemstelling geformuleerd: Welke aspecten vinden potentiële klanten van Oot belangrijk wanneer het gaat over het converteren van een proefpakket naar een normaal abonnement. Gegeven deze problematiek wordt in dit onderzoek ingezoomd op de groep die eerst een proefabonnement heeft afgesloten. Deze groep zou na het proefabonnement moeten converteren naar een abonnement maar doet dit nog niet.

OrganisatieHogeschool Leiden
OpleidingCommerciële Economie
AfdelingFaculteit M&B
PartnersOot Granola B.V.
Datum2018-08-20
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk