De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Servicekwaliteit van x

Een onderzoek naar de verwachtingen en ervaringen van klanten

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Servicekwaliteit van x

Een onderzoek naar de verwachtingen en ervaringen van klanten

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Deze scriptie onderzoekt een oplossing voor verwachtingen van klanten met betrekking tot de organisatie voor het merk: X. De aanleiding was een uitblijvende daling in het aantal berichten. De doelstelling van het onderzoek is om inzicht te geven in de verwachtingen en ervaringen van de klanten, ten einde een vermindering in berichten te realiseren. De doelgroep van het onderzoek betreft mannen en vrouwen van 18 tot 65 jaar die product bestellen. Naar aanleiding van de resultaten van onderzoek blijkt onder andere dat de organisatie de voorraad van de producten op X beter in de gaten moet houden, eerlijker moet zijn over het aanbod, beter moet communiceren over de bescherming van persoonsgegevens, de bezorging moet verbeteren en moet zorgen dat klanten de producten krijgen die zij bestellen. Tevens valt te concluderen dat X loyale klanten heeft.

OrganisatieHogeschool Leiden
OpleidingCommunicatie
AfdelingFaculteit M&B
Datum2019-06-03
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk