De VLAM
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
De VLAM
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Deze scriptie onderzoekt een oplossing voor het afnemen van het aantal producten van HET BEDRIJF. De aanleiding was het toetreden van concurrentie op de markt. Doelstelling van het onderzoek is om de organisatie advies te geven hoe HET BEDRIJF zich weer onderscheidend op de markt kan plaatsen en welke communicatie daarbij past.
Om de verdere afname van het aantal producten tegen te gaan en HET BEDRIJF weer toekomstbestendig te maken, is de volgende probleemstelling geformuleerd: ‘Hoe kan HET BEDRIJF, door middel van (her)positionering bij de huidige doelgroepen, haar plek binnen de huidige markt weer terug veroveren?’
De uitkomst van dit onderzoek levert een communicatieadvies op over de manier hoe de inzet van een positioneringsstrategie kan bijdragen aan het toekomstbestendig maken van HET BEDRIJF. Er worden aanbevelingen gedaan om de huidige positioningsstrategie te verbeteren binnen de
doelgroepsegmenten doelgroep A en doelgroep B .
Organisatie | Hogeschool Leiden |
Opleiding | Communicatie |
Afdeling | Faculteit M&B |
Datum | 2018-12-14 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |