Een Online Influencerplatform
Een onderzoek naar de succesfactoren van een online influencerplatformWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Een Online Influencerplatform
Een onderzoek naar de succesfactoren van een online influencerplatformWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Influencerplatform Hulc provides relatively little profit, so the CEO wants to increase the sales figures. What are the success factors of competing influencer platforms? And how can the profit from the influencer platform be optimized without making a large investment?
The aim of the study is to make recommendations to Hulc management for improving the profitability of the influencer platform by providing insight into the success factors of the current platform and existing platforms. The following research question has been drawn up for this: ‘How can Hulc increase sales on its influencer platform?’ Two hypotheses have been drawn up, namely H1: ‘Loyalty has a positive influence on the moment of purchase’ and H2: ‘Top Of Mind Awareness has a positive influence on the moment of purchase’.

Organisatie | Hogeschool Leiden |
Opleiding | Commerciële Economie |
Afdeling | Faculteit M&B |
Datum | 2020-01-20 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |