ZBMO
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
ZBMO
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Het ZBMO-model blijkt een werkzaam meetinstrument te zijn voor communicatieprofessionals. Zo blijkt onder andere dat professionals die zeer complexe communicatieketens verzorgen – met veel zenders, boodschappen, media en ontvangers – ook hoger scoren op de beroepsniveauprofi elen van Logeion. Schimpscheuten zullen nog wel even bestaan rondom ons mooie vak, maar de adolescentie en bijbehorende standaardisering zet onverminderd door.
Organisatie | Hogeschool Leiden |
Afdeling | Faculteit M&B |
Lectoraat | PR en Social Media |
Gepubliceerd in | Adformatie Adfogroep, Vol. 2019, Uitgave: issue 7, juli, Pagina's: 71-71 |
Datum | 2019-07-26 |
Type | Bijdrage aan periodiek |
Taal | Nederlands |