Kansenongelijkheid in het onderwijs vanuit het perspectief van de leraar
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Kansenongelijkheid in het onderwijs vanuit het perspectief van de leraar
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Hoe kan kansenongelijkheid in het onderwijs worden verminderd? Dat is een vraagstuk waar deskundigen zich momenteel over buigen. Maar hoe kijkt de leraar hier tegenaan?
In het najaar van 2021 heeft Teacher Tapp hier vragen over gesteld. Deze zijn door ruim 650 leraren beantwoord.
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Afdeling | Kenniscentrum Leren en Innoveren |
Lectoraat | Werken in Onderwijs |
Beroepsonderwijs | |
Gepubliceerd in | Expeditie Lerarenagenda |
Jaar | 2022 |
Type | Andersoortig materiaal |
Taal | Nederlands |