Marketingcommunicatieplan Caffè Corsini
Creative BrandsWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Marketingcommunicatieplan Caffè Corsini
Creative BrandsWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Creative Brands wil beginnen met de verkoop van het nieuwe, Italiaanse koffiemerk Caffè Corsini. Omdat dit een nieuw product is op de Nederlandse markt moet er goed nagedacht worden over de introductie hiervan. De rode draad van dit marketingcommunicatieplan is dan ook de volgende beleidsvraag: ‘Hoe kan Caffè Corsini het beste in de markt worden gezet?’.
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Opleiding | Bedrijfscommunicatie |
Afdeling | Communicatie |
Partner | Creative Brands, Barendrecht |
Jaar | 2014 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |