Sociale waarde voor je consument: de 3 R’en
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Sociale waarde voor je consument: de 3 R’en
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
50% van onze studenten vindt een stageopdracht waarin de term ‘social media’ voorkomt. Dat
wil volgens mij een aantal dingen zeggen. 1) Bedrijven missen kennis van sociale media en/of
hebben geen tijd het zelf op te pakken en 2) bedrijven denken dat een Twitterende student
genoeg is om enige social presence te krijgen. Niet beseffende dat een gedegen strategie
essentieel is voor een goede inzet van social media. Bij deze dus een crash course social
media basics om je kennis en inzicht te verschaffen in hoe social media strategisch in te
zetten.
Dit artikel is gebaseerd op mijn onderzoek vanuit het Kenniscentrum Innovatie in Business van Hogeschool
Utrecht. Na deel 1 en deel 2, is dit deel 3 in een reeks van 5.
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Afdeling | Kenniscentrum Innovatie en Business |
Kenniscentrum Digital Business & Media | |
Lectoraat | Marketing en Customer Experience |
Gepubliceerd in | Frankwatching |
Datum | 2011-06-20 |
Type | Bijdrage aan periodiek |
Taal | Nederlands |