Social Media Empowerment (deel IV)
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Social Media Empowerment (deel IV)
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
full text via link.
Social media stellen mensen, merken en bedrijven in staat om zichzelf te versterken. Soms wordt optimaal gebruik gemaakt van Social Media Empowerment, bijvoorbeeld bij het versterken van de brand equity zoals bij KLM en Jillz. Soms wordt er minder goed gebruik van social media gemaakt, vooral als het gaat om het genereren van additioneel, kosteloos bereik.
Regel 4: Gelijkwaardigheid & Inspraak zorgen voor meer Online Sharing
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Afdeling | Kenniscentrum Innovatie en Business |
Kenniscentrum Digital Business & Media | |
Lectoraat | Marketing en Customer Experience |
Gepubliceerd in | Marketing Online |
Datum | 2011-03-09 |
Type | Artikel |
Taal | Nederlands |