De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Samenvatting

'Everything that can be social, will be' (Hincliffe & Kim, 2012), Veel bedrijven zijn inmiddels actief op social media. Toch staat het gebruik ervan nog in de kinderschoenen. De meeste bedrijven onderkennen dat zij met behulp van sociale media kunnen innoveren in hun bedrijfsvoering. Maar wanneer en hoe gaan ze die belofte waarmaken?

OrganisatieHogeschool Utrecht
AfdelingKenniscentrum Innovatie en Business
Kenniscentrum Economisch Sterke en Creatieve Stad
Kenniscentrum Digital Business & Media
LectoraatMarketing en Customer Experience
Gepubliceerd inHolland Management Review Amsterdam, Vol. 33, Uitgave: 166, Pagina's: 35-42
Jaar2016
TypeArtikel
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk