Kunsteducatie in de Rebound; een onderzoek naar de wijze waarop de vakken beeldend en drama binnen enkele Reboundvoorzieningen in Nederland worden ingezet
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Kunsteducatie in de Rebound; een onderzoek naar de wijze waarop de vakken beeldend en drama binnen enkele Reboundvoorzieningen in Nederland worden ingezet
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Op welke wijze zetten kunstvakdocenten hun vak (beeldend en drama) in als instrument bij jongeren met probleemgedrag in een aantal Reboundvoorzieningen in Nederland
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Opleiding | Creatieve Therapie |
Afdeling | Instituut Social Work |
Jaar | 2010 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |